pátek 9. prosince 2011

KRÁSNÉ NEHTY..

..Rozhodla jsem se napsat článek o přípravcích na nehty, jelikož jsem měla opravdu dlouhou dobu problém najít přesně to, co by mým nehtům vyhovovalo a byly krásné a dlouhé..Před několika měsíci jsem v DM narazila na kosmetiku Sally Hansen a přes počáteční rozpaky, jsem si tuto nehtovou kosmetiku maximálně zamilovala.
Mezi první přípravky, které jsem začala používat patří "něcojakolak" HARD as NAILS - který nehty vyhlazuje, dodává jim pevnost a nehty se netřepí. Lze používat jako podklad nebo jako poslední vrstvu. Lak vydrží krásný několik dní. Při častém používání nehty krásně sílí a rostou aniž by se lámaly :-) ( cena 99,-)

Po této zkušenosti jsem se rozhodla pro jejich laky na nehty, které stojí v rozmezí 99,- až 249,- a je z čeho vybírat. Laky dlouho vydrží a mají moc pěkné barvy.

Další produkt, co stojí za zmínku, se jmenuje Diamond Cuticle & Nail cream
- skvělá konzistence a navíc příjemně voní, vhodný pro popraskané nehtové okolí, na nehtovou kůžičku apod.

no a v neposlední řadě mezi mé oblíbené přípravky patří krém na ruce, který krásně voní po pomerančích, ruce jsou po něm příjemné na dotek a hydratované, navíc se s ním nemusíte pořad mazat :-)

Tuto kosmetiku si absolutně nemůžu vynachválit, tak doufám, že někomu tímto článkem pomůžu k hezčím nehtům.. a teď by mě pro inspiraci zajímalo, jaké jsou Vaše oblíbené kosmetické přípravky na ruce či nehty???????

1 komentář:

  1. potřebuju to všechno :D zrovna si lakuju nehty, to je mi náhodička

    OdpovědětVymazat