středa 26. ledna 2011

Chvilka poezie

Růže, orchidej či tulipán?
No to mi ukaž, jaký ty jsi pán!
Rododendron, chrysantéma,
raději už změňme téma.

Svíčka z bílého vosku dohořela,
moje víra v tebe znenadání umřela.
Co si myslíš ty hovado lidské?
Výsměch? To je pro tebe typické!

Každé oko jinou barvu má,
ani jedno nezdobí modřina.
Je to pohled na svět tvůj,
Stále mě nič a ponižuj.
I na tebe dojde jednou,
tvé oči to jako vždy přehlédnou.

Ty svině, běž už pryč,
z okna vše zahoď, i můj klíč.
Tak jako pole leží ladem,
už žádné city nejsou skladem.

2 komentáře:

  1. Basen velmi pekna :) No ak dovolis nemala by si stale pouzivat ten isty rym teda zdruzeny lebo potom ta basen nenabera na obratkach kvazi :) ale inac velmi pekne :P

    OdpovědětVymazat
  2. hehe mám i jiné, jinak rýmované, ale když přijde básnická chvilka, tak to nejde ukočírovat a přemýšlet na rýmem... prostě se to píše jak to teče z hlavy :-)

    jinak děkuju :-)

    OdpovědětVymazat