pondělí 20. února 2012

BOTY BOTY A ZASE BOTY

Boty jsou moje posedlost. Každou chvíli se mi líbí jiné a musím je mít. Chvíli je nosím, někdy je nenosím vůbec, nakonec je mi líto je mít doma, protože zabírají místo, tak je věnuju třeba mamince ( během zimy dostala minimálně 4 páry) nebo prodám přes internet. A jak to máte s botama Vy?




Tyto boty nejsou na fotce tak krásné jako ve skutečnosti a hlavně na noze. Hned jsem se do nich zamilovala a jsou tak neuvěřitelně pohodlné, že jsem v nich přišla domů až v půl šesté ráno. Samozřejmě kdybych neměla pohodlné boty, tak jsem doma už o dvanácté, jak je u mě zvykem :-)

1 komentář:

  1. máš je dávat kačence a ne prodávat přes internet! :D

    tady ty pumáče se mi fakt na fotce moc nezdají, ale jestli tvrdíš,že jsou doopravdy krásnější, tak je to na stopro pravda' uka! kdy půjdem trsat už! musíme sjednotit naše kalendáře (pro jistotu i ty periodické :DDDDDDDDDD)

    OdpovědětVymazat